به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار شد؛

جلسه هماهنگی کمیته اجرایی همایش معنویت و علوم اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): پیش از ظهر امروز، جلسه هماهنگی کمیته اجرایی برگزاری همایش معنویت و علوم اسلامی با حضور مدیران اجرایی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکا: پژوهشکده اخلاق و معنویت، جلسۀ هماهنگی کمیتۀ اجرایی همایش ملی معنویت و علوم اسلامی را پیشازظهر امروز، یکشنبه 25 مهرماه، با حضور مسئولان و مدیران اجرایی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار کرد.

در این جلسه که از ساعت 10 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، ابتدا دکتر رجبعلی اسفندیار، رئیس مرکز همکاری‌های علمی و امور بین‌الملل به عنوان مقدمه بحث، درباره تقسیم وظایف به نحو احسن در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش  سخنانی ایراد کرد و در ادامه، دکتر احمد شاکرنژاد، سرپرست پژوهشکده اخلاق و معنویت و مدیر گروه اسلام و مطالعات معنویت، گزارشی از برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه، سخنرانان و ارائه‌کنندگان مباحث و جدول برنامههای سه روزۀ همایش ارائه نمود که افتتاحیه آن در 25 آبان و اختتامیه در 27 آبان خواهد بود.

وی در ادامه به نقش مهم و سرنوشت‌ساز بخش IT در برگزاری برنامه‌های برخط و انتشار در اینستا و ... اشاره کرد و با توجه به مجازی‌بودن ارسال مقالات و حضور شرکت‌کنندگان، ایجاد فضای امن مجازی را مهم‌ترین دغدغه در برگزاری این همایش ملی برشمرد.

دکتر احمد شاکرنژاد همچنین با تاکید بر نقش مؤثر روابط عمومی دفتر تبلیغات و پژوهشگاه در پوشش کامل خبری، از پشتیبانی پژوهشگاه تقاضا نمود که در تهیه بنرهای پشت جایگاه و استندهای خوش‌آمدگویی و ... از تمام توان و همت خود بهره ببرد.

در ادامه نیز هر یک از مدیران و مسئولان اجرایی همایش ملی معنویت و علوم اسلامی، دیدگاه خود را در تقسیم وظایف و برگزاری هرچه بهتر این همایش ارائه کردند.

در این جلسه که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد و تا ساعت 12 ادامه داشت، دکتر احمد شاکرنژاد؛ سرپرست پژوهشکده اخلاق و معنویت، دکتر رجبعلی اسفندیار؛ رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین الملل و کارشناسان آن اداره، دکتر مسلم گریوانی؛ دبیر اجرایی همایش، حجت الاسلام تیموری؛ رئیس اداره حراست پژوهشگاه و آقایان: علیرضا عالمی؛ معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم، حسین مرادی؛ رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده اخلاق و معنویت، فتح الله موسیوند؛ رئیس اداره امور پشتیبانی پژوهشگاه، محمدرضا قربانزاده؛ کارشناس مسئول روابط عمومی دفتر تبلیغات، محمود متین‌فر؛ رئیس اداره فناوری اطلاعات، حسن جوزدانی و نماینده حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حضور داشتند و  درباره محورها و حیطه‌های مسئولیت خویش در برگزاری این همایش به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع:
كلمات كليدي : همایش معنویت و علوم اسلامی , پژوهشکده اخلاق و معنویت

تاریخ خبر: 1400/7/25 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 82 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 83
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما