سمینار گروه اخلاق پژوهشکده اخلاق و معنویت؛

«بررسی علل و زمینه‌های بی‌صداقتی در نهادهای سیاسی ایران»

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): به همت گروه اخلاق پژوهشکده اخلاق و معنویت، سمینار «علل و زمینه‌های بی‌صداقتی و چالش‌های صداقت‌گستری در نهادهای سیاسی ایران» را روز سه‌شنبه 11 آبان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار ایسکا: روز سه‌شنبه 11 آبان 1400، گروه اخلاق پژوهشکده اخلاق و معنویت، سمینار «بررسی و تحلیل اخلاقی علل و زمینه‌های بی‌صداقتی و چالش‌های صداقت‌گستری در نهادهای سیاسی ایران  و راهکارهای برون‌رفت از آن‌ها» را با حضور مجری، ناظر و اعضای شورای علمی این گروه برگزار خواهد کرد.

در این سمینار که از ساعت 10 آغاز و به صورت مجازی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدتقی آل غفور، مجری این پروژه، اقدامات انجام‌شده و مسیر طی‌شده در انجام پروژه یادشده را تبیین می‌کند.

گفتنی است که این جلسه دومین سمینار پروژه مذکور است و سمینار قبلی در سال 1397، زمانی که 50درصد پروژه به انجام رسیده بود برگزار شد و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نجف لکزایی، ناظر این پروژه، ضمن اعلام رضایت از پیشرفت و اتقان این پژوهش تا این مرحله، ابراز امیدواری کرده بود که ضمن پرداختن به ابعاد مختلف و توسعه‌یافته دروغ در جامعه (غیر از معنای توسعه‌نیافته آن) از حواشی پرهیز و به محتوا توجه گردد.

پروژه «زمینه‌های بی‌صداقتی و چالش‌های صداقت‌گستری در نهادهای سیاسی ایران  و راهکارهای برون‌رفت از آن‌ها» در حال حاضر مراحل نظارت و ارزیابی را طی کرده و بعد از این سمینار برای چاپ به اداره نشر پژوهشگاه سپرده می شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک: dte.bz/ethicsconf در این جلسه حضور یافته از مطالب آن بهره‌مند گردند.

منبع:
كلمات كليدي : سیدمحمدتقی آل غفور , پژوهشکده اخلاق , سمینار , گروه معنویت

تاریخ خبر: 1400/8/8 شنبه
تعداد بازدید کل: 63 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 64
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما