پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار کرد؛

جلسه معرفی دبیر اجرایی دومین همایش معنویت های نوظهور و معنویت اسلامی

پیش از ظهر امروز، جلسه اجرایی دومین همایش معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی با حضور مدیران و دست اندرکاران اجرایی این همایش برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ایسکا:
پژوهشکده اخلاق و معنویت، جلسۀ هماهنگی و معرفی دبیر اجرایی جدید همایش معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی را پیشازظهر امروز، دوشنبه 23 خرداد، با حضور مسئولان و مدیران اجرایی این همایش برگزار کرد.

در این جلسه که از ساعت 9 الی 10:30 به طول انجامید، دکتر احمد شاکرنژاد؛ رئیس پژوهشکده اخلاق و معنویت و مدیر گروه اسلام و مطالعات معنویت، دکتر رجبعلی اسفندیار؛ رئیس مرکز همکاری‌های علمی و امور بین‌الملل و دکتر حسین مرادی؛ رئیس اداره پژوهش پژوهشکده اخلاق و معنویت و نیز کارشناسان اجرایی همایش حضور داشتند. دکتر احمد شاکرنژاد، ابتدا ضمن تبیین برنامه‌های همایش، مقالات سفارشی و جدول برنامه‌های همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول حسن‌زاده را به عنوان دبیر اجرایی همایش معرفی و ایشان را در جریان اهداف پژوهشگاه علوم و فرهنگ در برگزاری همایش مزبور قرار داد و سپس دکتر اسفندیار در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش و هماهنگی های لازم سخنانی ایراد کرد.

دکتر احمد شاکرنژاد همچنین با تاکید بر اهمیت برگزاری پیش‌نشست‌ها و کرسی‌های علمی این همایش، مجموعه مقالات دریافتی، نشست ها و نیز مصاحبه ها را از خروجی های مهم آن برشمرد.

در ادامه هر یک از مسئولان اجرایی همایش معنویت های نوظهور و اسلامی، دیدگاه خود را در تقسیم وظایف و برگزاری هرچه بهتر این همایش ارائه کردند.

منبع:
كلمات كليدي : همایش معنویت های نوظهور , همایش معنویت های نوظهور و معنویت اسلامی , دبیر اجرایی همایش , حجت الاسلام و المسلمین رسول حسن زاده

تاریخ خبر: 1401/3/23 دوشنبه
تعداد بازدید کل: 136 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 137
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما