نشست علمی نقد کتاب؛ نقد کتاب انقلاب جنسی و نهضت خودمهارگری در غرب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری پژوهشکده زن و خانواده و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، نشست علمی نقد کتاب برگزار می‌کند.

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری پژوهشکده زن و خانواده و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، روز شنبه 19 آذر 1401، نشست علمی نقد کتابِ «انقلاب جنسی و نهضت خودمهارگری در غرب» را برگزار می‌کند. در این نشست علمی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد زارعی؛ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ارائۀ بحث خواهد پرداخت.

در این جلسه که از ساعت 10:30 الی 12 برگزار می‌شود، حجج اسلام: دکتر حمید رفیعی‌هنر؛ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان ناقد و دکتر عباس آینه‌چی؛ عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده به عنوان دبیر علمی، حضور خواهند داشت.

جلسه یادشده به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک live.wfrc.ac.ir به شکل مجازی از جلسه استفاده کنند و یا با مراجعه به نشانی: قم، بلوارالغدیر، کوچه ۱۰، پلاک ۵ طبقه ششم، سالن جلسات، در این نشست علمی حضور یافته و از مباحث آن بهره‌مند شوند.

کلمات کليدي
دکتر حمید رفیعی هنر, کتاب انقلاب جنسی و نهضت خودمهارگری در غرب, پژوهشکده اخلاق و معنویت
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 17
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما