به همّت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ شماره هشتم دوفصلنامه علمی ـ ترویجی « جامعه مهدوی» منتشر شد هشتمین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی »جامعه مهدوی« به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، هشتمین شماره دوفصلنامه علمی ـ ترویجی »جامعه مهدوی «مربوط به پاییز و زمستان 1402 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرسhttp:jm.isca.ac.ir  نمایه گردید.

«رابطه حکمرانی متعالی مهدوی و حکمرانی مطلوب ولی فقیه» نوشته حسین الهی‌نژاد؛ «تحلیل و بررسی راه‌کارهای مواجهه با مهدی‌نمایی» به قلم مهراب صادق‌نیا و زهرا طالبی «تحلیل شاخصه‌های مدرسه حدیثی قم در نقل روایات مهدوی تا قبل از دوران صدوق» اثر مسلم کامیاب از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «سبک زندگی منتظرانه راهبرد مقابله با فرقه‌های انحرافی مهدویت در دوران معاصر» به قلم حسن ملایی؛ «بررسی وراثت صالحان و استیصال طالحان در امت خاتم از منظر قرآن و عهدین» علی مؤیدی؛ و «روش‌شناسی مقام معظم رهبری در تقابل با انحرافات عقیدتی عصر غیبت با محوریت اندیشه جهاد تبیین» اثر مهنار رئوفی‌تبار ـ خدامراد سلیمان از دیگر مطالبی می‌باشد که در این شماره منتشر شده است.

دوفصلنامه علمی ـ ترویجی جامعه مهدوی در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)؛ پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)؛ پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)؛ مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)؛ پرتال جامع علوم انسانی (ensani.ir)؛ نمایه و در سامانه نشریه: jm.isca.ac.ir؛ کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) بارگذاری
منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اداره نشر پژوهشگاه
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 72
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما