در راستای برنامه بازدید و جلسه با پژوهشکده‌ها برگزار شد؛ بازدید ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): پیش از ظهر امروز، ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیران این پژوهشگاه، ضمن بازدید از پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، جلسه مشترک برگزار کردند.



به گزارش خبرنگار ایسکا:
مدیران بخش‌های مختلف پژوهشگاه و ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 ضمن بازدید از پژوهشکد، اخلاق و معنویت، در جلسۀ مشترکی که در سالن کنفرانس شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد، با فعالیت‌های جاری این پژوهشکده آشنا شدند و در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

در این جلسه ابتدا دکتر احمد شاکرنژاد، رئیس پژوهشکده اخلاق و معنویت، ضمن تشکر و اهتمام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نجف لکزایی به چنین بازدیدها و بررسی فعالیت‌های پژوهشکده‌ها، گزارشی از آثار و پروژه‌های تمام‌شده این پژوهشکده و نیز فعالیت‌های مجازی و حضور در کانال‌های ایتا و اینستاگرام پژوهشکده اخلاق و معنویت ارائه کرد.

سپس رئیس اداره پژوهش، آقای حسین مرادی، ضمن معرفی پژوهشکده اخلاق و معنویت، گزارشی از پروژه‌های انجام‌شده و در حال اجرا، کرسی‌ها، نشست‌های گروه‌های سه‌گانه این مرکز در قالب پاورپوینت ارائه کرد و پس از آن، مدیران گروه‌های اخلاق و تربیت، نکاتی را درباره پیشگیری از موازی‌کاری در پژوهشکده‌ها و ارزشیابی کارمندان و اعضای هیئت علمی مطرح کردند.

دکتر محمدتقی اسلامی مدیر گروه اخلاق، در راستای پیشگیری از موازی‌کاری، محوریت‌بخشیدن به گروه اخلاقِ این پژوهشکده را در پژوهشگاه خواستار شد و دکتر حسن بوسلیکی، مدیر گروه تربیت نیز پیشنهاد کرد که «ارزیابی اخلاقیِ سامانۀ ارزشیابی کارمندان دفتر تبلیغات» به عنوان یکی از پروژه‌های گروه اخلاق  در نظر گرفته و اجرا شود.

در ادامه جلسۀ یادشده که از ساعت 10:30 الی 12:15 ادامه داشت، آقای دکتر شاکرنژاد به مشکلاتی که درخصوص پرداخت حق‌الزحمه‌ها و تهیه مکان مناسب برای اعضای هیئت علمی این پژوهشکده پیش آمده، اشاره کرد و پس از آن، مدیران بخش‌های مختلف پژوهشگاه، توضیحاتی در رفع موانع و مشکلات دادند.

ریاست پژوهشگاه به عنوان سخنران نهایی این جلسه، ضمن ارائه پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد این مرکز، ورود پژوهشکده را همچون گذشته به حوزۀ اخلاق حکمرانی و حکمرانیِ اخلاقی، بسیار مناسب دانست و گفت که شایسته است اخلاق حکمرانی، به عنوان یک پروژه در گروه اخلاق مطرح  و اجرا گردد.

پس از پایان این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر لکزایی و هیئت همراه، از بخش‌های مختلف پژوهشکده اخلاق و معنویت بازدید کردند.

کلمات کليدي
جلسات
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 96
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما