کرسی ترویجی پژوهشکده اخلاق و معنویت؛ نسبت شهروند اخلاقی با حکمران اخلاقی پژوهشکده اخلاق و معنویت با همکاری مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، کرسی ترویجی برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشکده اخلاق و معنویت با همکاری مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، روز سه‌شنبه 9 خرداد 1402 ، ذیل پروژه نسبت شهروند اخلاقی با حکمران اخلاقی، کرسی ترویجی با عنوان «نسبت شهروند اخلاقی با حکمران اخلاقی» برگزار خواهد کرد.
در این جلسه که از ساعت 9 الی 11 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، دکتر رضا عیسی نیا، استادیار و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به ارائۀ بحث در این موضوع خواهد پرداخت و آقایان حجج اسلام: دکتر مهدی علیزاده و دکتر مهراب صادق نیا، به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.
دبیر علمی این کرسی علمی، حجت‌الاسلام دکتر محمدتقی اسلامی است و این جلسه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم (ع)، طبقه 2، سالن جلسات پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به استفادۀ مجازی از مباحث این جلسه نیز می‌توانند با لینک dte.bz/ethicsconf در این کرسی علمی مشارکت داشته باشند.
منبع: پژوهشکده اخلاق و معنویت
کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, پژ.هشکده اخلاق و معنویت-نشست علمی
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 142
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما